Riley Nine RILEY 9 SPECIAL
Osta verkkokaupasta
Autotalo Jedin verkkokauppa on helppo ja turvallinen tapa ostaa auto.
Voit maksaa auton verkossa valitsemallasi maksutavalla. Maksun jälkeen saat välittömästi tilausvahvistuksen ostamastasi autosta.
Toimitamme auton Suomessa kotiisi asti. Voit myös noutaa auton myymälästämme Porvoossa.
Saat kauppa- ja tilaussopimuksen ostamastasi autosta yleensä seuraavana työpäivänä. Kauppakirjat allekirjoitetaan kätevästi auton noudon tai toimituksen yhteydessä.
Verkkokaupan ja etämyynnin sopimusehdot.
Saatavuus: Varasto loppu
Perustiedot
Vuosimalli
Mittarilukema
Käyttövoima
Vaihteisto
Korimalli
Vetotapa
Esittely
* * * TÄHÄNKIN AUTOON RAHOITUS 0e KÄSIRAHALLA JA MAKSUAIKAA JOPA 72kk * * *KORKO ALKAEN 3,99%***
Kysele lisää esim. soittaen, sähköpostilla tai jopa whatsapin kautta, niin voimme tehdä pikaisesti tarjouksen!
Joakim: 0405798598
joakim@autotalojedi.fi
Olle: 0405834921
olle@autotalojedi.fi
Asiat, jotka on hyvä tietää tästä RILEY 9 "SPECIAL" -mallista.
Rileyjä muunnettiin Englannissa jo 30- ja 40-luvuilla kilpa-ajokäyttöön niin sanotuiksi "Specialeiksi". Tämä Riley on myös "Special", jonka suunnitteli kukaan muu kuin KEITH ROACH yli 20 vuotta sitten. KEITH ROACHia pidetään todellisena mestarina alallaan ja hän toteutti muun muassa AUTO UNION RACING CARin ylösnousemuksen AUDIlle. Yritys "ROACH MANUFACTURING" on edelleen olemassa, se on helppo löytää Googlen kautta ja et usko silmiäsi mitä siellä näet. Voidaan kuitenkin olettaa, että hinnat ovat luultavasti muuttuneet huomattavasti viimeisten 20 vuoden aikana Tässä kuvattu Riley ei koskaan ollut vain näyttelyajoneuvo, vaan sen omistaja käytti sitä säännöllisesti ralleissa ja kilpailuissa. Ääni on tinnitus tappava ja jokainen AMG:n omistaja ihmettelee, miten nelisylinterisistä saadaan aikaan tällainen äänielämys.
Autossa Matching numbers No.
Historiallisia tietoja Riley 9:stä
Riley 9 oli alemman keskiluokan ajoneuvo, jonka Riley-yhtiö esitteli yleisölle vuonna 1926. Moottorin voimanlähteenä oli nelisylinterinen rivimoottori, yhtiön historian ensimmäinen moottori, jossa oli V:n muotoiset ripustetut venttiilit, poikittaissuuntainen sylinterin pää ja kaksi alhaalla sijaitsevaa nokka-akselia. Moottorin iskutilavuus oli 1086 cm³, ja sen silloisessa laajennusasteessa moottorin enimmäisteho oli 29 hv (21 kW). Kaikki neljä pyörää oli asennettu jäykille akseleille, joissa oli puolielliptiset jouset. Ajoneuvoja oli saatavana Tourerina ja erilaisina muina korimalleina.
Vuonna 1929 ilmestyivät limusiinit Riley 9 Kestrel ja Riley 9 Monaco. 104 km/h nopeiden autojen tuotanto lopetettiin vuonna 1935 ilman seuraajaa. "Special"-automme pohjana on Riley 9.
15.000,00 euron lisämaksusta toimitamme Rileyn uudella moottorilla, jossa on KOMPRESSORI-SUPPLIFIER ja teho n. 59kW/80PS, sis. asennuksen.
Kaikki kuvat: https://www.dropbox.com/sh/z7pi48rbz7l2ywq/AAC7HFYucnaeFXNxY_8pTZNma?dl=0
Video: https://www.dropbox.com/s/tpq8dglf4ri0ng0/RILEY%209%20SPORTS.MP4?dl=0
HUOM!
AUTON SIJAINTI ULKOMAILLA
Varmistathan tietojen oikeellisuuden myyjältä.
KOTISIVUJEMME KAUTTA VOIT VARATA TAI OSTAA AUTON HETI
---HAE RAHOITUSTA TÄHÄN AUTOON KOTISIVUJEMME KAUTTA---
--- KYSY KOTIINKULJETUKSESTA MYYJILTÄMME ---
Varustelu
Tekniset tiedot
Ajoneuvolaji | Henkilöauto |
Korimalli | Avoauto |
Käyttövoima | Bensiini |
Vuosimalli | 1934 |
Rekisteritunnus | 27063ED2D |
Mittarilukema | 8433 km |
Vaihteisto | Käsivalintainen |
Vetotapa | Takaveto |
Teho | 33 kW |
Iskutilavuus | 1086 cm3 |
Keskikulutus | 0 l/100km |
Co2-päästöt | 0 g/100km |
1. käyttöönottopäivä | 1.6.1934 |
Edellinen katsastus | |
Vetokyky jarruilla | kg |
Vetokyky jarruitta | kg |
Kokonaismassa | kg |
Istumapaikat | 2 |
Väri | Punainen |
Rahoitus
+ käsittelymaksu 12 €/kk
Laskuri on suuntaa antava. Tarkat tiedot juuri sinulle sopivasta rahoitusratkaisusta saat olemalla yhteydessä asiantuntevaan ja palvelevaan automyyntiimme.
Voit halutessasi jättää alustavan, ei-sitovan rahoitushakemuksen. Olemme sinuun yhteydessä, kun hakemuksesi on käsitelty.